logo Biznesowe.pl
+48 34 344 65 55PN - PT 8:00 - 16:00
Koszyk
(0)
Wygląda na to, że koszyk jest pusty
Możesz to zmienić :-) Wszystko w Twoich rękach

Obsługa sektora publicznego

Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla B2B i aby jak najlepiej obsługiwać naszych partnerów prowadzimy sprzedaż wyłącznie do firm i instytucji.
background
Od 1996 roku dostarczamy sprzęt i rozwiązania IT dla sektora publicznego
Komputery, laptopy, oprogramowanie biurowe, monitory, akcesoria; stacje robocze
Serwery, macierze, urządzenia bezpieczeństwa infrastruktury IT, zasilacze UPS, napędy i biblioteki taśmowe, przełączniki sieciowe
Usługi integracji, projektowania i zarządzania środowiskiem IT – wirtualizacja, backup, instalacja i aktualizacja oprogramowania, migracja danych
Instytucje publiczne obsługuje dedykowany zespół techniczno–handlowy z aktualną wiedzą produktową i dystrybucyjną, w razie potrzeby korzystający ze wsparcia technicznego naszych inżynierów IT.

Dzięki naszemu eksperckiemu doradztwu instytucja publiczna ma gwarancję, że zakupiony sprzęt będzie zgodny z realnymi potrzebami, dostępny w wymaganym czasie oraz odpowiadający trendom rynkowym. Bez względu na to, czy takie zamówienie obejmuje 1 czy 100 jednostek sprzętowych, instytucjom publicznym zapewniamy:

  • analizę potrzeb
  • udział w postępowaniu
  • analizę techniczną
  • dostawę
  • przygotowanie zakupu (SIWZ)
  • realizację formalności
  • dialog z producentem
  • usługę wdrożenia
Wyślij wiadomość bezpośrednio do działu przetargów i zapytań

Podejmujemy dialog techniczny i pomagamy w przygotowaniu postępowania.

Dostawy realizujemy na bazie umowy, zamówienia, postępowania, protokołu lub innych uzgodnionych z zamawiającym.

Obsługujemy

  • przetargi
  • zamówienia i zapytania ofertowe w sektorze publicznym
  • inne formy stosowane przez zamawiającego

Znamy przebieg procesu zakupowego w instytucjach publicznych – każdego roku obsługujemy średnio 1007 dostaw do instytucji publicznych.

Znamy wymagane formalności i mamy duże doświadczenie w procesowaniu zamówień i obsłudze procesu zakupowego w instytucjach publicznych.

Instytucjom publicznym proponujemy:
odroczone terminy płatności
już od pierwszego zamówienia
obniżoną stawkę VAT 0%
dla szkół i uczelni, zgodnie z aktualnymi przepisami
ceny projektowe
w zależności od wartości zamówienia
bezpieczeństwo zakupu
urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucji
Zaufało nam już ponad firm i instytucji publicznych
dla wielu z nich staliśmy się partnerem IT pierwszego wyboru
Skontaktuj się i uzyskaj kompleksowe wsparcie dla swojego zapytania:
  • dedykowanego opiekuna handlowego
  • indywidualne doradztwo i wsparcie techniczne
  • usługi komplementarne
  • dopasowane formy finansowania i płatności
  • produkty spoza oferty
  • specjalne ceny
  • pomoc w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji
Skontaktuj się z nami
Administratorem Twoich danych osobowych jest COCON S.A. (ul. Dworcowa 10A, 46-300 Olesno, KRS: 0001066701, NIP: 5761586447). Twoje dane są u nas bezpieczne. Tutaj dowiesz się więcej o tym, jak chronimy Twoje dane.
Case Study
Spółka akcyjna, jeden ze światowych liderów sektora przemysłowego
Skontaktowała się w sprawie wymiany sprzętu (PC, laptop, stacje robocze) na nowy – pierwsze szacunki obejmowały około 120 sztuk.
Podczas spotkań z klientem zidentyfikowaliśmy kluczowe problemy w zarządzaniu flotą sprzętu IT, zaproponowaliśmy rozwiązania i uzyskaliśmy ponad 100 000 PLN oszczędności.
Problemy
  • Wysokie koszty zarządzania i utrzymania floty IT spowodowane brakiem standaryzacji i unifikacji sprzętu
  • Nierówne poziomy wsparcia gwarancyjnego i serwisowego
  • Wysokie koszty zakupu pojedynczych jednostek
  • Wysokie koszty czasu zakupu i wdrażania pojedynczych jednostek do istniejącej infrastruktury
  • Problemy z magazynowaniem oraz pokryciem kosztu zakupu nowych jednostek w jednorazowej transzy
Rozwiązania
  • Kompleksowa obsługa pre-sales i wypracowanie systemowego podejścia do zarządzania i modernizacji floty IT
  • Opracowanie planu unifikacji serii i modeli, w zależności od wymagań parametrów technicznych w danej kategorii
  • Zunifikowanie poziomów wsparcia gwarancyjnego i serwisowego
  • Optymalizacja konfiguracji celem uzyskania najlepszego stosunku potrzeby – cena – dostępność
  • Przygotowanie całego sprzętu do użycia plug & play – wgranie obrazu systemu wraz z wymaganymi aplikacjami zewnętrznymi w fabryce producenta
  • Stworzenie magazynu dla klienta dla ponad 250 sztuk laptopów, PC, stacji roboczych i i realizowanie dostaw on-demand
  • Wsparcie w procesie pozyskiwania finansowania oraz umożliwienie płatności w transzach związanych z dostawami
  • Uzyskanie cen projektowych, wsparcia producenta i optymalizacja cenowa
Rezultaty
  • Zunifikowanie standardu w danych kategoriach sprzętowych, uaktualnianych zgodnie z aktualizacjami rynkowymi modeli
  • Łatwiejsze i tańsze zarządzanie flotą IT
  • Optymalizacja kosztu czasu zarządzania i administracji flotą IT
  • Ustandaryzowanie procesu wdrażania nowego sprzętu do istniejącej infrastruktury
  • Precyzyjne planowanie etapów modernizacji sprzętu
  • Precyzyjne planowanie budżetu inwestycyjnego po stronie klienta
  • Optymalizacja wsparcia gwarancyjnego i serwisowego producenta od daty dostawy danej jednostki do klienta
  • Znaczne oszczędności finansowe
Korzyści
77,6%

Oszczędności czasu we wdrażaniu jednostek do infrastruktury

167 498

złotych netto oszczędności w zakupie

250

jednostek w dostawie "na życzenie"

bezcenne

zadowolenie z wdrożenia i dalsza stała współpraca

Dlaczego miałbyś nam zaufać?
Doświadczenie praktyczne
realizujemy kompleksowe procesy wymiany i modernizacji sprzętu
Wiedza ekspercka
doradzamy, jak zoptymalizować zarządzanie hardware IT w Twojej sytuacji
Skala działalności
jednorazowo dostarczamy nawet kilkaset urządzeń gotowych do pracy
Tylko oryginalne podzespoły
wszystkie modyfikacje sprzętu wynikające ze specyfikacji odbywają się w fabryce producenta i podlegają fabrycznej gwarancji
Łatwość i wsparcie
na każdym etapie dajemy wsparcie i wiedzę, od pomocy w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji czy udostępnienie sprzętu demo, po usługi wdrożeniowe i obsługę powdrożeniową
Legalność i bezpieczeństwo
jesteśmy oficjalnym partnerem handlowym światowych producentów IT, sprzedajemy legalny sprzęt podlegający w naszym regionie obsłudze serwisowej i gwarancyjnej producenta
Ponad 17 783 firm i instytucji
obsługujemy wyłącznie biznes i instytucje publiczne, dla wielu z nich staliśmy się partnerem IT pierwszego wyboru, realizując na czas ponad 45 213 zamówień
Dobre referencje
sprawnie zrealizowaliśmy dostawy m.in. dla 126 gmin; 23 politechnik, uniwersytetów i akademii; 42 powiatów; 14 ambasad i konsulatów; 9 instytutów; 20 sądów; 10 szpitali; 26 komend; 35 szkół; 29 miast – zapytaj o realizacje z Twojej branży
Wyślij wiadomość bezpośrednio do działu przetargów i zapytań