Dzięki naszemu eksperckiemu doradztwu instytucja publiczna ma gwarancję, że zakupiony sprzęt będzie zgodny z realnymi potrzebami, dostępny w wymaganym czasie oraz odpowiadający trendom rynkowym. Bez względu na to, czy takie zamówienie obejmuje 1 czy 100 jednostek sprzętowych, instytucjom publicznym zapewniamy:
- analizę potrzeb
- udział w postępowaniu
- analizę techniczną
- dostawę
- przygotowanie zakupu (SIWZ)
- realizację formalności
- dialog z producentem
- usługę wdrożenia
Podejmujemy dialog techniczny i pomagamy w przygotowaniu postępowania.
Dostawy realizujemy na bazie umowy, zamówienia, postępowania, protokołu lub innych uzgodnionych z zamawiającym.
Obsługujemy
- przetargi
- zamówienia i zapytania ofertowe w sektorze publicznym
- inne formy stosowane przez zamawiającego
Znamy przebieg procesu zakupowego w instytucjach publicznych – każdego roku obsługujemy średnio 1007 dostaw do instytucji publicznych.
Znamy wymagane formalności i mamy duże doświadczenie w procesowaniu zamówień i obsłudze procesu zakupowego w instytucjach publicznych.
- dedykowanego opiekuna handlowego
- indywidualne doradztwo i wsparcie techniczne
- usługi komplementarne
- dopasowane formy finansowania i płatności
- produkty spoza oferty
- specjalne ceny
- pomoc w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji
- Wysokie koszty zarządzania i utrzymania floty IT spowodowane brakiem standaryzacji i unifikacji sprzętu
- Nierówne poziomy wsparcia gwarancyjnego i serwisowego
- Wysokie koszty zakupu pojedynczych jednostek
- Wysokie koszty czasu zakupu i wdrażania pojedynczych jednostek do istniejącej infrastruktury
- Problemy z magazynowaniem oraz pokryciem kosztu zakupu nowych jednostek w jednorazowej transzy
- Kompleksowa obsługa pre-sales i wypracowanie systemowego podejścia do zarządzania i modernizacji floty IT
- Opracowanie planu unifikacji serii i modeli, w zależności od wymagań parametrów technicznych w danej kategorii
- Zunifikowanie poziomów wsparcia gwarancyjnego i serwisowego
- Optymalizacja konfiguracji celem uzyskania najlepszego stosunku potrzeby – cena – dostępność
- Przygotowanie całego sprzętu do użycia plug & play – wgranie obrazu systemu wraz z wymaganymi aplikacjami zewnętrznymi w fabryce producenta
- Stworzenie magazynu dla klienta dla ponad 250 sztuk laptopów, PC, stacji roboczych i i realizowanie dostaw on-demand
- Wsparcie w procesie pozyskiwania finansowania oraz umożliwienie płatności w transzach związanych z dostawami
- Uzyskanie cen projektowych, wsparcia producenta i optymalizacja cenowa
- Zunifikowanie standardu w danych kategoriach sprzętowych, uaktualnianych zgodnie z aktualizacjami rynkowymi modeli
- Łatwiejsze i tańsze zarządzanie flotą IT
- Optymalizacja kosztu czasu zarządzania i administracji flotą IT
- Ustandaryzowanie procesu wdrażania nowego sprzętu do istniejącej infrastruktury
- Precyzyjne planowanie etapów modernizacji sprzętu
- Precyzyjne planowanie budżetu inwestycyjnego po stronie klienta
- Optymalizacja wsparcia gwarancyjnego i serwisowego producenta od daty dostawy danej jednostki do klienta
- Znaczne oszczędności finansowe
Oszczędności czasu we wdrażaniu jednostek do infrastruktury
złotych netto oszczędności w zakupie
jednostek w dostawie "na życzenie"
zadowolenie z wdrożenia i dalsza stała współpraca