Obsługa sektora publicznego
Dzięki naszemu doświadczeniu instytucje publiczne zyskują pewność, że zakupiony sprzęt będzie zgodny z realnymi potrzebami, dostępny w wymaganym czasie oraz odpowiadający trendom rynkowym. Bez względu na to, czy takie zamówienie obejmuje 1 czy 100 jednostek sprzętowych, instytucjom publicznym zapewniamy:
- analizę potrzeb
- udział w postępowaniu
- analizę techniczną
- terminową dostawę
- przygotowanie zakupu (SIWZ)
- realizację formalności
- wsparcie od producenta
- usługę wdrożenia
Udzielamy wsparcia w analizie potrzeb przed planowaną inwestycją.
Dostawy realizujemy na bazie umowy, zamówienia, postępowania, protokołu lub innych dokumentów ustalonych wspólnie z zamawiającym.
Obsługujemy
- przetargi
- zamówienia i zapytania ofertowe
- inne formy stosowane przez zamawiającego
Znamy przebieg procesu zakupowego w instytucjach publicznych. Każdego roku obsługujemy ponad 1007 dostaw do instytucji publicznych.
Nasze doświadczenie w obsłudze procesu zakupowego w instytucjach publicznych sprawia, że realizacja zamówienia przebiega szybko i sprawnie.
- dedykowanego opiekuna handlowego
- indywidualnego doradztwa i wsparcia technicznego
- usług komplementarnych
- dopasowanej formy finansowania i płatności
- specjalnych cen
- pomocy w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji
- Wysokie koszty zarządzania i utrzymania floty IT spowodowane brakiem standaryzacji i unifikacji sprzętu
- Nierówne poziomy wsparcia gwarancyjnego i serwisowego
- Wysokie koszty zakupu pojedynczych jednostek
- Wysokie koszty czasu zakupu i wdrażania pojedynczych jednostek do istniejącej infrastruktury
- Problemy z magazynowaniem oraz pokryciem kosztu zakupu nowych jednostek w jednorazowej transzy
- Kompleksowa obsługa pre-sales i wypracowanie systemowego podejścia do zarządzania i modernizacji floty IT
- Opracowanie planu unifikacji serii i modeli, w zależności od wymagań parametrów technicznych w danej kategorii
- Zunifikowanie poziomów wsparcia gwarancyjnego i serwisowego
- Optymalizacja konfiguracji celem uzyskania najlepszego stosunku potrzeby – cena – dostępność
- Przygotowanie całego sprzętu do użycia plug & play – wgranie obrazu systemu wraz z wymaganymi aplikacjami zewnętrznymi w fabryce producenta
- Stworzenie magazynu dla klienta dla ponad 250 sztuk laptopów, PC, stacji roboczych i i realizowanie dostaw on-demand
- Wsparcie w procesie pozyskiwania finansowania oraz umożliwienie płatności w transzach związanych z dostawami
- Uzyskanie cen projektowych, wsparcia producenta i optymalizacja cenowa
- Zunifikowanie standardu w danych kategoriach sprzętowych, uaktualnianych zgodnie z aktualizacjami rynkowymi modeli
- Łatwiejsze i tańsze zarządzanie flotą IT
- Optymalizacja kosztu czasu zarządzania i administracji flotą IT
- Ustandaryzowanie procesu wdrażania nowego sprzętu do istniejącej infrastruktury
- Precyzyjne planowanie etapów modernizacji sprzętu
- Precyzyjne planowanie budżetu inwestycyjnego po stronie klienta
- Optymalizacja wsparcia gwarancyjnego i serwisowego producenta od daty dostawy danej jednostki do klienta
- Znaczne oszczędności finansowe
Oszczędności czasu we wdrażaniu jednostek do infrastruktury
złotych netto oszczędności w zakupie
jednostek w dostawie "na życzenie"
zadowolenie z wdrożenia i dalsza stała współpraca